חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

כיצד לצבוע ארון MDF ושולחן פינת אוכל

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

כיצד לצבוע ארון MDF ושולחן פינת אוכל

הודעהעל ידי tbuzaglo » 23 ספטמבר 2007, 05:05

שלום לכם
יש לי ארון עשוי MDF בצבע חום דהוי ואני רוצה לחדש אותו ולצבוע לחום שוקולד
וגם יש לי שולחן פינת אוכל בצבע אורן אדום וגם אותו אני רוצה לצבוע באותו הצבע
מה הם השלבים והצבעים שאני צריך


תודה ויום טוב[][/img]
קבצים מצורפים
2.JPG
3.JPG
tbuzaglo
 
הודעות: 1
הצטרף: 23 ספטמבר 2007, 04:22

Re: כיצד לצבוע ארון MDF ושולחן פינת אוכל

הודעהעל ידי maamoon » 23 ספטמבר 2007, 20:17

שלבים
לשייף את הצבע הקיים ולקלף צבע רופף
לעשות שפכטל לעץ , בשביל למלא חריצים סדקים ומקומות שהצבע הורד
לשייף את השפכטל אחרי יבושו המלא בנייר 120
לצבוע עם יסוד לעץ , אפשר כול יסוד שאתה רוצה ואפשר לוותר על היסוד ולעשות במקום שכבת גמר במקום היסוד
לשייף בנייר 320
ולצבוע בגמר , פוליאור\פוליאור על בסיס מים \ כול צבע אטום בצבע שאתה רוצה שנוח לשימושך
לשייף עם נייר 320-400
ולצבוע עוד שכבה של גמר לעץ
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: כיצד לצבוע ארון MDF ושולחן פינת אוכל

הודעהעל ידי bar tal » 25 ספטמבר 2007, 12:57

tbuzaglo כתב:שלום לכם
יש לי ארון עשוי MDF בצבע חום דהוי ואני רוצה לחדש אותו ולצבוע לחום שוקולד
וגם יש לי שולחן פינת אוכל בצבע אורן אדום וגם אותו אני רוצה לצבוע באותו הצבע
מה הם השלבים והצבעים שאני צריך


תודה ויום טוב[][/img]

אם אני מבין נכונה מהתמונות, יש ציפי של מלמין/ או פורניר על השולחן, (או פורמייקה על הארון)

ולכן צריך מאוד להזהר עם השיוף של הלכה הקיימת (שימוש בנייר לטש עם מספר גבוה יותר)- ואם אין פגמים מהותיים הייתי מוותר על שפכטל וכיו"צ.

לא ברור לי "חום שוקולד" האם צבע אטום/ או לכה הרבה יותר כהה.
אם לא אטום הייתי משתמש בלכה מגוונת ולא בבביץ - ע"מ שוב להמנע מהצורך לשייף את השכבות הקודמות.

בהצלחה בר
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים