שלום,
אני מעוניין לצבוע רהיט בלכה מט משי. אני מעוניין לצבוע בהתזה. איזה דיזה צריך? על איזה לכה אתם ממליצים? מה זה אומר להשתמש בלכה עם מקשה?
תודה
לכה בהתזה
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: לכה בהתזהלקה עם מקשה מתייחסת ללקה פוליאוטריינית, שהיא לקה יותר עמידה , כאשר היא מותאמת לסביב שהרהיט הולך לעמוד בו
דיזה נוחה להתזת לקה עם דילול בטינר נכון בדילול נכון היא 1.7 בדוד לחץ אני משתמש בדיזה 1.3 ליסוד ולגמר אטום אני משתמש בדיזה של 2 לסיים לב שכול שהדיזה עולה הבזבוז בחומר עולה, אבל לפעמים אין דרך אחרת
Re: לכה בהתזהמה הוא דילול נכון ללכה?
על איזה לכה ללא מקשה אתה ממליץ?
Re: לכה בהתזהאם עסקננו בלקה ללא מקשה , אז זה תלוי במראה הסופי וגם ובשימוש של הרהיט
קוראים מה שיש על הקופסה ומחליטים אם זה מה שרוצים, חיצוני\פנימי , לכה מצהיבה \ אקרילית של משנה גוון , ההחלטה לעבוד עם לקה דו רכיבית בעיקר היא החלטה של קיצור זמן תהליכים וגם חוזק, כאשר מוותרים על קיצור הזמן אז אפשר להתפשר על יותר מלכה אחת ודילול נכון בנוי משני אלמנטים, עובי שכבה סופית שרוצים לקבל ויכולת האקדח לזרוק את החומר יפה בלי לתת יותר מדי אוויר, יכולת האקדח לפרק את החומר להתזה, את זה בודקים בווסקוזיה, וזה יכולת החומר לרדת מנחיל של קופסה מסויימת בזמן מסויים , כאשר הפסקוזיה קובעת גם את גודל הדיזה שהולכים להשתמש בה , יש טבלאות
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־13 אורחים | |||||