חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

לכה בהתזה

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

לכה בהתזה

הודעהעל ידי elka » 23 ספטמבר 2007, 14:14

שלום,
אני מעוניין לצבוע רהיט בלכה מט משי. אני מעוניין לצבוע בהתזה. איזה דיזה צריך? על איזה לכה אתם ממליצים? מה זה אומר להשתמש בלכה עם מקשה?

תודה
elka
משתמש ותיק
 
הודעות: 26
הצטרף: 23 ספטמבר 2007, 14:12

Re: לכה בהתזה

הודעהעל ידי maamoon » 23 ספטמבר 2007, 20:19

לקה עם מקשה מתייחסת ללקה פוליאוטריינית, שהיא לקה יותר עמידה , כאשר היא מותאמת לסביב שהרהיט הולך לעמוד בו
דיזה נוחה להתזת לקה עם דילול בטינר נכון בדילול נכון היא 1.7
בדוד לחץ אני משתמש בדיזה 1.3
ליסוד ולגמר אטום אני משתמש בדיזה של 2
לסיים לב שכול שהדיזה עולה הבזבוז בחומר עולה, אבל לפעמים אין דרך אחרת
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: לכה בהתזה

הודעהעל ידי elka » 24 ספטמבר 2007, 00:33

מה הוא דילול נכון ללכה?
על איזה לכה ללא מקשה אתה ממליץ?
elka
משתמש ותיק
 
הודעות: 26
הצטרף: 23 ספטמבר 2007, 14:12

Re: לכה בהתזה

הודעהעל ידי maamoon » 24 ספטמבר 2007, 07:31

אם עסקננו בלקה ללא מקשה , אז זה תלוי במראה הסופי וגם ובשימוש של הרהיט
קוראים מה שיש על הקופסה ומחליטים אם זה מה שרוצים, חיצוני\פנימי , לכה מצהיבה \ אקרילית של משנה גוון , ההחלטה לעבוד עם לקה דו רכיבית בעיקר היא החלטה של קיצור זמן תהליכים וגם חוזק, כאשר מוותרים על קיצור הזמן אז אפשר להתפשר על יותר מלכה אחת

ודילול נכון בנוי משני אלמנטים, עובי שכבה סופית שרוצים לקבל ויכולת האקדח לזרוק את החומר יפה בלי לתת יותר מדי אוויר, יכולת האקדח לפרק את החומר להתזה, את זה בודקים בווסקוזיה, וזה יכולת החומר לרדת מנחיל של קופסה מסויימת בזמן מסויים , כאשר הפסקוזיה קובעת גם את גודל הדיזה שהולכים להשתמש בה , יש טבלאות
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־13 אורחים

cron