חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מחפשת עבודה...

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מחפשת עבודה...

הודעהעל ידי lia » 16 ספטמבר 2007, 15:39

למדתי נגרות ועיצוב טקסטיל ואני משפצת רהיטים
כרגע אני מחפשת עבודה בכל מה שקשור לעיצוב, נגרות, צביעה וכד'
אשמח להצעות או עצות
ליה
055661131
[email protected]
lia
 
הודעות: 3
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 17:16

Re: מחפשת עבודה...

הודעהעל ידי mich mich » 16 ספטמבר 2007, 21:39

קודם כל שני את מספר הטלפון שלך. מזמן כבר אין קידומת 055....
מעבר לזה- קחי יוזמה ופני ישירות לנגריות/ מצבעות /מרפדיות וכד', גם אם לא פורסמה מודעה בעיתון. עשי חיפוש מקיף ברשת בהתאם למקום מגורייך, תחום וכד'.

בהצלחה
mich mich
משתמש ותיק
 
הודעות: 32
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 10:13

Re: מחפשת עבודה...

הודעהעל ידי lia » 18 ספטמבר 2007, 01:52

תודה על ההצעה
אבל כבר ניסיתי... נגרים ורפדים לא מעוניינים להעסיק בחורות...
והטלפון שלי זה 0544661131
תודה בכל מקרה
lia
 
הודעות: 3
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 17:16

Re: מחפשת עבודה...

הודעהעל ידי bar tal » 20 ספטמבר 2007, 14:32

היי, אולי תנסי לפנות לנגריות המנוהלות ע"י נשים ... (כמו זו ליד נתב"ג), איכשהו נראה לי שזה עשוי לנטרל את השוביניזים, ואגב אם מי מהנגרים -אמר לך כי אינו מקבלך לעבודה כיוון שאת בחורה - את יכולה לתבוע אותו על אפליה על רקע מיני - בקיצור זה לא חוקי.
בימ"ש עשוי לחייובו להעסיקך - או בתשלום פיצויים.

קשה להיות אשה
בהצלחה בר
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

Re: מחפשת עבודה...

הודעהעל ידי harel » 20 ספטמבר 2007, 22:57

בר, למה הרסת את התשובה שלך הכל כך נכונה במשפט האחרון?
"קשה להיות אשה"..... עכשיו באמת הדלקת אותה....חחחחחחח
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: מחפשת עבודה...

הודעהעל ידי bar tal » 20 ספטמבר 2007, 23:11

הראל, זו האמת
אני מכיר מספר בחורות שרוצות לעבוד בתחום- ומתייחסים אליהן בצורה מזעזעת ומזלזלת - ולא חשוב עד כמה הן מוכשרות- וכל זאת רק כיוון שהן מהמין הנכון/ או לא נכון...

אז זו האמת (תשאל את אשתך- זה לא רק בתחום הנגרות, אבל במקצוע פיסי כמו נגרות זה אולי בולט יותר.
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

Re: מחפשת עבודה...

הודעהעל ידי harel » 20 ספטמבר 2007, 23:33

הכל נכון בר ודעתי כדעתך אלא שכשגבר אומר "קשה להיות אשה" זה נשמע צורם.
ולא ניכנס לדיון אם זה נכון או לא במהות....
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

קבלתי, מתנצל

הודעהעל ידי bar tal » 21 ספטמבר 2007, 09:04

קבלתי, מתנצל ליה (או כל משתתפת פורום אחרת) אם נפגעת מדברי, כוונתי היתה לגמרי מפרגנת לנשים

(וואלה זו פעם ראשונה שאני מבקש סליחה ביום כיפור :lol: )
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

Re: קבלתי, מתנצל

הודעהעל ידי lia » 21 ספטמבר 2007, 11:03

תודה לכולכם על התמיכה
אבל זה לא עוזר
יש לי רשימה ארוכה של נגריות ורפדיות שלא הסכימו לתת לי צ'אנס ואפילו מקום אחד שהעסיק אותי ל4 שעות בלבד ואז אמרו לי שאי אפשר ככה שאני בחורה וצעירה, כי לא נעים להם ובנוסף לא שילמו על השעות עבודה
אני מקווה שמשרד העבודה מודע לזה שלא מעסיקים בוגרי קורסים שלהם בגלל סיבות כאלה
גמר חתימה טובה לכולם
ליה
lia
 
הודעות: 3
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 17:16


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־14 אורחים