מילוי רווחים פרוסות עץ
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מילוי רווחים פרוסות עץהיי החלטתי לחדש את את השלחן בר בבית וחשבתי לצפות אותו בשכבה דקה של פרוסות עץ זית ולצפות באפוקסי מישהו יודע על סוג מילוי שאפשר למלאות איתו את הרווחים בין הפרוסות? חשוב שיהיה זול כי זה שולחן די גדול תודה מראש
Re: מילוי רווחים פרוסות עץתמונה שווה אלף מילים אז שלח תמונה ובוודאי המומחים יענו
Re: מילוי רווחים פרוסות עץתמלא את המרווחים גם באפוקסי אותו אפוקסי אולי לגוון בגוון כמו ירוק, כחול, אדום,
על זה שים אפוקסי שקוף לבן.
Re: מילוי רווחים פרוסות עץאני לא מצליח לעלות תמונה. ואפוקסי יצא קצת יקר לא? פעם קודמת עשיתי שולחן קפה קטן ומילאתי את הרווחים עם דבק נגרים מעורבב בנסורת דקה אבל אני רוצה לנסות משהו אחר
Re: מילוי רווחים פרוסות עץאם אתה מעונין במילוי שקוף, פוליאסטר הרבה יותר זול מאפוקסי, אפשר גם לגוון אותו.
מילוי אטום אפשר דבק שיש או מרק לעץ. לעשות מילוי עם דבק נגרים זו אחת הטעויות הנפוצות של מי שלא מכיר את החומרים היעודיים. משתמשים באבקת ליטוש של אותו העץ מעורבב בשרף שקונים בחנויות של פירזול לנגרים. יש מיש מכנה את הנוזל - "דבש נגרים". Alex the Cheesepenter
Re: מילוי רווחים פרוסות עץמה אתה אומר על רובה אפוקסית?
Re: מילוי רווחים פרוסות עץ
רובה אפוקסית מיועדת בעיקר לאיטום של אריחים של בריכה. הישום של זה הוא עונש מן הגהינום, אין סליחה ואין תיקונים. כל מריחה שלא במקום,זה לכל החיים. יש מעט מאד מומחים מיומנים עם נסיון רב שיודעים לישם כהלכה. ברך מזה! לא כל מה שנוצץ הוא זהב ולא כל מה שאפוקסי הוא נוצץ. Alex the Cheesepenter
Re: מילוי רווחים פרוסות עץקודם כל תודה על העזרה. הבעיה היא שאני צריך חומר צמיגי כי אני מצפה גם את הצדדים של השולחן ושם זה צריך להידבק. השאלה שלי אם יש דרך ל"צמג" את הפוליאסטר ?וחוץ מזה איפה ניתן להשיג אותו?
Re: מילוי רווחים פרוסות עץ
תריץ חיפוש ברשת ותמצא היכן מוכרים פוליאסטר הכי קרוב למקום מגוריך. לגבי צמיגות, יכול להיות שאתה מנסה לבצע משהו שלא ניתן לביצוע במהלך/שלב אחד... Alex the Cheesepenter
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־13 אורחים | |||||